cpdröm !

godmorgon suuunshines :D vakna hos nora idag igen, trevligt där ! igår så kunde jag inte åka till tilda för vi va insnöade -.- så jag gick till nora osen kom joar & felix en stund på kvällen, nice där. vi kolla kommisarie späck, hahah grym film, klart värd att se , så jävla rolig !;) sen inatt hade jag en cpdröm, jag drömde att jag och joars familjer skulle åka till taihland tsm !:o haha oso skulle vi flyga dit oso på planet träffa jag wille, (haha) som jag kalla nhl??!:o haha, fett konstigt !:s men nu så ska jag ta mig till stallet och rida, :) & amelie om du läser här så sms/ring mig om imorrn !:D♥


en väldigt söt bild på mig & mina systras som ni inte har sett :)

Kommentarer
Postat av: Amelie

aaah, i'll do it !♥

2011-01-07 @ 18:52:21
URL: http://ourhorses.blogg.se/
Postat av: ina

haha, gud hur ser jag ut!

2011-01-08 @ 21:44:57
URL: http://iinaemanuelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0