du måste skriva ngt här ,

pallaa.... jag behöver en kram, nu.

har vart hoss frissan nu, blev rätt så nöjd, bara man fixar lite med luggen så ser den la rätt okej ut faktiskt :)
bilder kmr typ ... nån gång (a) när jag har laddat kameran !;) idag så drog jag, nora, amelie & nora och kollade på killarna när dom spela cup. dom spela asbra men hade missflyt så, men fett kul endå ! sen drog vi te fg och va där, längesen !
ååh vad jag längtar till den 18 !:o alltså tänk, en hel helg, i london, med min bästa tjej nora emanuelsson !♥♥ kan inte bli mkt bättre !
oxå fyller jag ju år om 2 veckor !:D 14 då så de taggar vi allt !
eftersom jag inte har uppdaterat på ett tag så får ni lite bilder, puss på er , :)


 

  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0