goodmorning sunshines !

imorses vakna jag halv 10 !:o helt sjukt, fast jag låg kvar i sängen hur länge somhelst och tänkte på massor med saker samtidigt, så tillslut sluta mitt huvud att fungera och då var jag tvungen att gå upp kände jag.
igår var sjukt roligt, det var massa personer som jag inte träffat på ett tag så det vart aawesome !♥
& sverige förlora semifinalen, faaaaan !:o men frankrike vart riktigt bra så, men endå, jag, nora & nora sprang nästan hela vägen in till uph så vi inte skulle missa den, men jaja, bra jobbat sverige ! fast inte tillräckligt....!
nää men nu ska jag ta tag i mitt liv och fixa till mig,
puuuss !


bara för att jag & mina sistahhs är sjukt söta :)


Kommentarer
Postat av: norisen

hahahaahha, jaa det kändes halvt onödigt eftersom teven inte fungerade heller... sötis bilder ! ♥

2011-01-29 @ 15:19:42
URL: http://bohlinarens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0