i wear the biggest smile !

suck, alltså jag har tappat bort min kamerabatteri !:o guuuud, klarar mig inte utan det, är så jävla grym på att hålla ordning på mina grejer, fast nä ! osmidigt, ohja !:( plus att jag kom på häromdagen att jag inte har nått pass, inget pass=inget london, & de får inte hända ! så mamma, fixa detta nu !:o känner att det går väldigt bra i mitt liv just nu...(y) och snart så blir de att klippa sig oxå !♥ men nu är bara, hur ? snälla ge förslag för jag har ingen aning alltså ! jaja,har ju tid att bestämma mig men brukar bli att jag sitter där hos frissan & har ingen aning (a) men de blir nog bra :) men nu ska jag sätta mig med gitarren tänkte jag, morfar fyller 70 så har lovat spela lite, gulligt huh ?!;) slänger upp en vinterbild, har ju somsagt ingen kamera att ta nya bilder med... -.-
ppuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0