moa min älskling!

försöker få bort tankarna, men vafan, har du svettsat fast dig i min hjärna eller?

hejhej och jaa, jag har vart kung på att uppdatera men har inte orkat blogga. 2010 slutade på allra sämsta sätt så här står man nu singel igen :( 2011 började på bästa sätt nämligen övernattning hos bästa mois!♥
haha asså så jävla blond är denna bruden alltså! vi startar dagen med att pajja hennes jättepolkagrisar, man kan visst inte slåss med dom.... sedan sällsklapsresor & adam och eva till klockan sju på morgonen (Y) tack för en underbar dag/natt, du fick mig att glömma för en stund♥
tack alla föresten, för att ni finns och allt, asså tänker inte bli en liten sensetive brud som går runt och grinar men asså tack endå, klistrar fast leendet och kastar bort hjärnan?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0