rubrik:

hallå eller ?! såhär ska de inte va ?

ciao!
vad har hänt idag? inte så mycket förutom att allt blev upp&ner helt plötsligt.. tänker inte ta upp det här men kan säga att jag är lite depp, inge farligt, jag kommer överleva! lovar :)
annars fett segt idag, blev ingen polis pga en grej hemma, så de blir fredag istället, då ska jag oxå klippa mig btw!
läängtar! blir nog josefina på fredag oxå, sjukt längesen, saknar dig bejb♥ imorgon blire bästa ellinor, ÄNTLIGEN!
träningen imorrn oxå, taggart somfan ! finns inget bättre sätt att skjuta bort skit på än att träna!
jaja, nu ska jag tjocka mig ochsen ska jag köra på magträning, BRY men haha, puss på er ♥


ni får en bild på min finaste bejbi bara för att hon är den bästa tjejen i hela världen & jag älskar henne mer än allt♥


Kommentarer
Postat av: josefina

älskar dig

2011-01-19 @ 20:28:58
URL: http://josefinaoskarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0