snowboard proo ?!

skidbacken idag med brorsorna, fett sköjj! vi åkte snowboard alla tre så såg helt sjukt snyggt, loovar! adam är pro, oscar är grym och jag är PRO NMR 1! elr nääää, men asså jag tar mig ner för backarna & de är de som räknaas?:o haha gjorde en sån jävla vurpa, ramlade oso typ snurra ett varv osen gled backlänges med huvet före ner :S mhm, hör på de, inte kul kan jag säga... tror att min röv har blitt plattare!?:o haha går de ens?(a)
vet ni? min kamera kom hem igår!:DDD men batteriet va inte i :@ inte lite sur blev man där elr :(
men jaja, nu ska jag gå ner & kolla va min syster gör , dom skulle tydligen göra en överraskning :o haha bra barnvakt (Y) puss&kram ♥

du är inte trasig, behöver inte fixas

Kommentarer
Postat av: ina

sa ju att du skulle ramla ;)

2011-01-04 @ 23:14:58
URL: http://iinaemanuelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0