välkommen till vårt sagoland

FREEDAG !♥♥♥
sjuukt gött, slutade 20 över 1 oxå, härligt där ja !;) dock vetefan vad man ska hitta på ?:o men tror faktiskt att jag ska stanna hemma med massa godis & film, :) sounds good to me, är extremt trött och har vart hela dagen så sova står högt upp på listan ! 
i helgen så blire släktgrejjs, morfar fyller 70, så alla ska komma hit trorja :) & jag ska spela oshitt för alla !:o
jaja vad gör man inte för sin gamla morfar, haha ;)
& är man inte grymt lyckad som får läxa över helgen ?!-.-' måste göra klart en svenskagrej som jag var klar med men som jag tappa bort, sjuukt segt ! så om nån söt person vill komma & göra den åt mig så äre inga problem !:D aja, nu ska jag gå ner & få min mamma att fixa käk till mig, är fett hungrig och orkar inte fixa nått själv (a) btw kolla  mina sjukt gulliga armband, som jag har gjort sjäälv, stolt chey ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0