how can you see into my eyes like open doors?

tjoo där folk som läser min blogg :D
sitter nu och väntar på käket , (dör av hunger) och lipar typ för det kmr inte komma några fler harry potter filmer !
seriöst, jag säger detta helt ärligt: Harry potter är hela min uppväxt, jag skojar inte !
jag , min syster och pappa spela qudditch när vi va små !
jag dör, var på sista filmen häromdagen, nuriwfiwurigq jag älskar den !
mina barn ska fan se filmerna + läsa böckerna innan dom ens kan gå ! :o
så nu lipar jag :(
men iallafall, nu till nått gladare :D
imorrn drar jag till fallens med josie och massa andra brudar (som jag inte känner HAHA) och bara har det bäst !
hoppas på bättre väder än vad det var idag kan jag ju bara säga :)
ska försöka dra dit på söndag (tror jag det va) då bäste brorn ska spela med oskar linros ! fett tufft där jao !
ahja,  hare så gött som ni bara kan ! ♥
skönaste brorsan på bilden ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0