MY HAND IS A DOLPHIN

halloj ! :)
alltså, är det 9 juni idag ? :o haha , jag minns inte !
ahja, idag så vart vi på universeum alla sjuorna, fett mys äre där ! det finns lösa apor , fucking amazing ! ♥♥
sedan så drog jag och nora in till staden , fick med mig ett linne och en tröja hem :) mycket trevligt ja0.
nu så ska jag snart gå och lägga mig trorja, är så trött så jag ligger på golvet  med datorn !
förstår inte varför jag inte bara går och lägger mig i sängen...?
haha, men iaf, imorrn ska vi ha nån konstig sak i skolan, men fett chill iaf ! sen så ska jag rida, träna och sen blire grillning hos bästa amelie ! :D
bloggar la mer imorrn , ifall jag hinner .
pusshej :*
nya linnet, egentligen är det blått :) köpt på hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0