vaddå midsommar... ?

tjenare bloggen :D
idag är det midsommar, ( om ni inte visste det..) men det känns fan inte nånstans ! :(
har spenderat dagen på liseberg, haha det vart ju iof kul men jag tkr att man ska fira midsommar med sina kompisar och familjer och göra alla midsommargrejer ni vet !
därför känns det bara sjukt tråkigt idag ..
har iaf tatt ett gött bad , rakat benen , smörjt in mig och allt sånt så nu känner jag mig s u p e r f r ä s c h !
sitter oxå och dunkar "Fest hos mange" & "Bromance"  underbart ! :)
ska nog kanske dra ut och fota lite i sommarkvällen , om jag orkar annars blire att hänga vid datorn med syster & käka chips till jag somnar ! :)
ha en sjukt bra midsommar nu people ! ♥
finaste tjejen on earth, älskar dig gose !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0