bry ,

tjoo läsare !:)
kom nyss hem från rasmus & susanne, vart där och käkat middag, kollat melodifestivalen och visat lite skillz på wii !
ligger just nu i sängen och myyyser mig, gillart starkt alltså !♥♥
dock vill jag inte somna för igår drömde jag seriöst den läskigaste drömmen på länge & vill verkligen inte uppleva det igen !:O
hahaha, tööööööönt men vaddå då, den va så sjuukt äcklig !:(:(
jag har inte så mycket intressant att skriva känner jag sååå jag slutaar nog här för ikväll, ska återgå till att goosa till grymm musik !(y)
hug 2 you all !


i pick the world up and i drop it in your fucking head


Kommentarer
Postat av: olivia

berätta om drömmen ! ;)

2011-03-13 @ 12:42:47
URL: http://oliviasannalinn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0