Dag 2- Mina föräldrar

humm, mina päron heter Malin & Ulf.
dom är asschyssta & ställer alltid upp :)

Mamma: jobbar på uphs skola som förskolelärare, hon älskar alla barn & är typ alltid glad :)
jag har en väldigt nära relation till min mamma, jag kan prata med henne om allt om jag vill !♥
vi har hästarna tillsammans & spenderar därför ganska mycket tid tillsammans. vi bråkar väldigt sällan, pretty azum yeah !

Pappa: jobbar som musiker & på ett musikgymnasium. han är en sportig typ , därför gör jag vääldigt mkt sportiga saker med han, tränar fotboll, springer m.m.
han är en grym farsa som är sketrolig & kanske inte som alla andra.
han är riktigt tuff faktiskt :=)

har tyvärr ingen bild på dom men ahja, tror ni överlever ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0