Dag 3 - Mina syskon

jag har 4 systrar, Julia , Nelly, Nora & Ina. Eller egentligen är Nora och Ina inte mina riktiga systrar men sprenderar lika mycket tid med dom/deras familj som med min egen  så det är som det :)

Julia - är 12 år, (tror jag !?) & en av dom roligaste personerna som jag känner, fyfan vad jag kan skratta åt henne alltså ! hon kan oxå vara extremt jobbig , och ibland vill jag bara skjuta henne men för det mesta är vi goa vänner som snackar om allt och har en grymt nära relation !♥

Nelly - är 5 år & ser ungefär ut som en blandning mellan mig och Julia fast mycket mindre !
hon är helt jävla galen & busar jämnt ! :O
jag spenderar inte så jättemkt tid med henne eftersom jag inte tkr det är kul att vara med barn men ngra grymma lekar har vi allt & hon är extremt go att mysa med i soffan på kvällarna !;) ♥

Ina - är ...... 11 ?? haha förlåt Ina men jag kmr aldrig ihåg hur gammal du e (a)
hon är sjuukt schysst, helt cp störd och då menar jag riktigt, ni skulle ba veta !
hon kan också vara galet jobbig och vi bråkar ibland och surar på varann men oftast över helt onödiga grejer !
vi har ju våra kära hästar tsm & snackar väldigt mycket när vi är i stallet och vi står varann närmare än man kan tro :) ♥

Nora - jaaadu, här finns det mycket att skriva, för som ni alla vet är jag & nora oslagbara tillsammans !
& tillsammans är vi nästan hela tiden, & det finns ingen som jag står så nära som Nora !
vi gör nästan allt tsm & träffas åtminstone 1 gång varje dag ( och då räknar jag inte in skoolan !)
av  ngn sjuk andledning tröttnar vi aldrig på varann.
vi är som systrar fast lite annorlunda eftersom vi aldrig bråkar , ahja jag älskar den bruden hon är bäst !♥♥


JULIA


NELLY




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0