Dag 7 - Min(a) bästa vän(ner)

okej, jag ska köra på en speciell variant på denna, för jag har nämligen 3 stycken som måste hedras här !

Noraa Emanuelsson 

ni har hört det så många gånger förrut, jag vet men det finns ingen bättre än noraa !
det finns ingen som känner mig så väl, ingen som jag har så många minnen med, ingen jag kan vara helt mig själv med, ingen jag litar mer på än noraa.
noraa är den som vet mest om mig.
& hon är den jag vet att jag alltid kan gå till, hur jävla dum/blond/lessen/sur/arg eller vad det nu är jag är så kan jag alltid komma till henne och får mig alltid på bra humör.
& jag hoppas du vet att du alltid kan komma till mig med !?!?
vi får våra små underbara ryck ibland, du vet vad jag menar noraa !
tänk bara på alla våra minnen, london , flygplanet, filmen vi spela in osvosvosv, dom är oslagbara !
vi avslutar nästan alltid varandras meningar & vi hinner aldrig prata klart innan den andra fattar.
haha minns du när joar & filip skulle härma oss ?
det lät ju förjävla kul alltså ! ;)
seriöst, dig kan jag vara med i alla lägen.
dig skulle jag gå  genom hela afrika för.
dig kan jag umgås med i ååår & aldrig tröttna.
vilket vi har gjort nu ?;)
vi har verkligen våra, ''ella&nora grejer'' , som tillexempel våran special ?
hönekaka varje morgon, på olika tillagningssätt, chokladpannkakor som man MÅSTE ha florsocker på, teeh med 3 sockerbitar, asså allt det där, det är något vi har haft i iaf 2 år & det bryts inte !
ååh gud, jag kan rabbla upp hur mycket som helst av riktigt korkade saker vi har gjort men det skulle bli sjukt långt !
vi har våra kommentarer som vi lägger & får in överallt, tillexempel : LÄMNA MIG SJÄLV !
det är så roligt att man döööör !
men noraa, det jag vill komma fram till är att du är den grymmaste människan i världen, & jag älskar dig så jävla högt !
du anar inte, & jag vill  ha kvar dig föralltid , okej ??
du stannar hos  mig, förstått !? ;)

J A G Ä L S K A R D I G N O R A A E M A N U E L S S O N ♥♥♥






Amelie Einarsson

okej, älskade syster vi kanske inte träffas varje dag, vi smsar inte alls ofta & vi snackar inte hela tiden på msn, & vi ringer inte varann varje dag.
men ändå, du är min bästa kompis !
när jag är med dig skjuts alla mina problem undan & jag kan få vara galen och stänga av hjärnan totalt, för seriöst, det är fan det vi gör, hur skulle vi annars komma på alla galet dumma grejer vi gör ?!
minnena med dig är något jag sparar förevigt !
jag menar, du minns stallet när allt släcktes ner ?
elr när vi sprang in i huset & tackla ner bamse ?
hahahah & det finns så många fler !
du är en så himla go tjej, som verkligen är endast Du & jag ser fanemig upp till dig massor !
jag pratar med dig om allt som finns, allt från stora problem till minsta lilla cpsak.
& du lyssnar till allt, förstår och tar till dig.
du hjälper mig.
du säger till när jag går för långt , du håller koll på mig & det behöver jag !
gumman, jag älskar dig såååå mycket, förstår du ?
jag vill att vi ska träffas mer än vi gör för tiden med dig är guld !

J A G Ä L S K A R D I G A M E L I E E I N A R S S O N !♥♥♥♥



Daniel Wallstedt

haha jaadu, nu undrar ni kanske men faktiskt så är danne en av mina absolut bästa kompisar !
snackar verkligen om allt med honom & han vet så mycket om mig som få andra vet.
honom kan jag komma till närsomhelst, när jag mår dåligt , när jag är glad eller vad som helst.
han finns alltid där !
han är oxå en så sjuukt skön grabb som alltid får mig att skratta hur han än gör !
jääävla blond är han, & kungliga kommentarer hela tiden och verkligen en såndär go ,oseriös kille som man behöver !
han är galet schysst & ibland irriterande som fan men ändå är han min pöjk i alla lägen !
han har stöttat mig sjukt genom att lyssna när jag har mått piss & behövt prata, även om han inte fattar mycket av det så lyssnar han ändå, & får mig att tänka på annat.
han vet allt som hänt, & jag tvekar inte att berätta något för honom.
såååå, jaa , dannee du är min grabb allways !

L O V E Y A H D A N I !♥♥♥






NORA ♥



AMELIE ♥




DAANI ♥





Kommentarer
Postat av: Amelie

orden räcker aldrig till för att beskriva hur mycket du betyder för mig, men som jag sagt förut och som det jag kommer fortsätta säga är att jag älskar dig. Det är bara tre små ord, och för dig räcker det egentligen inte. utan dig är jag inget, absolut inget och jag hoppas och tror att vi kan komma tillbaka till våra fredagsmys och bio (hahahahah hejduk). Alltså du är underbar och därför räcker inte dem tre ynka orden till men de betyder mer än allt för mig att veta att du vet att dem har en sådan otroligt stark innebörd egentligen, du vet vad det handlar om min fina fina syster. förevigt ♥

2011-03-13 @ 21:29:44
URL: http://ourhorses.blogg.se/
Postat av: Anonym

josefina oskarsson då?

2011-03-28 @ 16:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0