Dag 8 - Mina rädslor

trånga utrymmen 
jag har lite typ klaostrofobi så jag hatar att va i små utrymmen som tillex hissar elr stå nära stora maskiner elr liknande .

mörker
jag är inte lika mörkrädd längre som när jag var mindre, men jag hatar när det är mörkt & man går ute , ursh !

ormar
är helt serilöst rädd till livet för ormar, jag klarar knappt av att se en bild på dom så kryper det i mig ..

att förlora någon som betyder mycket för mig
skulle aldrig klara av att förlora en av mina grymma vänner, min ponny elr min familj, jag skulle nog aldrig repat mig från det !

höjder
jag Hatar det ! pallar det inte, heeeemskt !

att bli ihjälgasad, strypt, dränkt elr knivhuggen till döds
detta låter riktigt skumt men alltså jag är livrädd för att bli plågad till döds ! jag vill lixom få en stillsam död & att det ska gå fort...

att göra något riktigt jävla idiotiskt & otroligt korkat som jag får ångra hela livet
jag vet, man ska inte ångra något , men alltså jag är rädd att jag ska skita i att ta tag i livet & grejer :S


det var mina rädslor just nu, lite weird endel men ahja ! 
hahah när jag var liten var jag jätterädd för att jag skulle slösa alla mina pengar på godis när jag blev vuxen och inte ha råd med mat & hus osånt !


Kommentarer
Postat av: rebecka

hahaha, sista från när du var liten <3

2011-03-17 @ 21:25:58
URL: http://whitewhales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0