Dag 9 - Min tro

hahaha, jaa denna vart ju rolig ...!
jag har ingen tro, elr har ingen religon typ kristen elr buddha  elr något sånt . även fast jag är döpt i kyrkan men det räknas inte ?
dock tror jag på typ kärlek vid första ögonkastet & sånt där.
oxå tror jag på att när man dör återföds man till något igen :)
seeeeen så tror jag jue såklart på tomten !?!?!?!? :O
vem gör inte lixom :')
men ahja, denna vart inte kul på nått sätt sååååå jag slutar skriva här , kyss !

 

hahah kolla minigubbarna under buddha, C U T E ! :=)

Kommentarer
Postat av: Den så kallade korven;ppppp

Ella! Nu får du ta och blogga lite!;oo din blogg är ju rolig, följer den;)

2011-03-23 @ 20:11:43
URL: http://Lollofisen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0