duktig chey !

tog nu äntligen tummen ur rööva & drog mig ut och sprang !
har sagt att jag ska göra det ända sen nyår, tror det va mitt nyårslöfte ?(a) men nu äre iaf gjort och nu gäller det bara att fortsätta med detta !;)
snart ska jag ut till stallet oxå & ridaaa , really naajs !♥
ska bara dricka upp min latte , kaffe är skitgött när man fryser !:):):)
elevens val dag idag dåå, hade so-födjupning på morgonen & sen idrott resten av dagen. det vart la roligt förutom att innebandy är kass ! va astagg på fotboll men så blev det inte tyvärr ! men har ju träning imorrn så jag överlever !
gjorde förresten ett mål förrut oxå, riiiktigt stolt blev jag då !
men nu börjar detta inlägget bli vääl långt, hörs senare sweeties !
& btw har haft lääsar rekord 3 dagar i rad nu såå keep it up !♥♥

how many more misstakes will i make befor i found a little peace ?
& how many hits must i take before i finally catch my breath ?



how many more misstakes will i make befor i found a little peace ?
& how many hits must i take before i finally catch my breath ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0