everybody come take my hand , we walk this road togheter

tjena bloggeen :)
jag sitter här & lyssnar på musik och funderar lite, sjuukt rolig kväll ... (Y)
idag har jag sovit hela jävla dagen, hatar att sova/slöa bort hela dagar , då har man lixom slösat typ 12 timmar på något man ska göra på natten ?
& man vet ju inte hur många dagar man har kvar ! :O
så nej, ett stort minus till det.
men det bra med detta är att jag känner mig myycket friskare så på måndag är jag back on track med skola och hela paketet igen ! ;)
i helgen ska jag nog bara chilla och träffa Amelie min älskling , äntligen ! ♥♥♥
ahja, ha en trevlig torsdagskväll folk , pusshej !



 

dom sjukt söta flickorna lundgren !

Kommentarer
Postat av: Amelie

www.hastdiggaren.blogg.se

www.hastbloggeen.blogg.se

www.tavlingsryttaren.se

www.lovicious.blogg.se

www.isabellaf.se

www.dressyrmupparna.blogg.se

www.catago.blogg.se

www.ourhorses.blogg.se <---- såklart!??!?!??! ♥



puss på dig älski ♥

2011-03-31 @ 21:46:09
URL: http://ourhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0