fryyyyser !

onsdag = helvetesdagen i skolan ,heelt sjukt har typ 100 lektioner & fem och tiominuters raster !._. 
meeen jag överlevde ! prisa gud elr nått !
dock med världens huvudvärk, inte bra , jag som ska träna & allt idag !:O 
men ahja, den går la över sen :) 
alltså bara jag som tkr denna veckan går fort !?
lixom det är redan torsdag imorrn , helt sjukt ! men det är ju bara bra att den går fort, för vi vill ju alla att det ska bli FREDAG !♥
inte för att jag har nått speciellt i helgen men ändåå, vem längtar inte till helgen ?? :O
på tal om ingenting tror jag att jag har ätstörningar elr nått !
fast åt fel håll, alltså jag är jämnt hungrig !:O  det tar en timma efter att jag har käkat såå är jag hungrig igen, det är lite så småtufft ! :)
nejmen ska man ta tag i livet sitt nu kanske ? mjaaaaa, vi fårse hur det blir med den saken men måste iaf slita mig från datorn !;)
puss & kraaaaaam ♥



jag idaaag, min älskade tröja från london !♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0