G++ & rejält heta brudar !

oooohyeaaah är jag grym eller är jag grym , fick G++ på min so fördjupning då G+++ var det högsta man kunde få, sjuuukt naajz !
& linn, olivia och julia är oxå grymma eftersom vi gjorde den tsm !
galet stolt tjej här alltså !

men såå en mindre bra grej är att det typ bor ett spöke i min mobil elr nått :S 
för assåå den ringer folk hela tiden fast jag inte rör dén, oso står det att det är en okänd som ringer, alltså det är riktigt läskigt !
såå om jag helt random ringer är det verkligen inte meningen..

& pga att jag har bildbrist just nu för min kamera cpar (igen) såå får ni några bilder från in tisdags på mig & min bruuud rebecka sweetie !
(klicka på hennes namn för att komma till hennes blogg !)

 

 
 

RAAAAAAWR !


Kommentarer
Postat av: rebecka

men guuuuuuuuuudarsch vad snygga vi är alltså! hahaha. puss<3

2011-03-10 @ 19:17:19
URL: http://whitewhales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0