hiss/diss



- regn - jag älskar när det regnar , vet inte varför men det känns så ... rent typ , haha !

- soligt väder - när det är sol, blåhimmel, vindstilla och 30 grader, daaaaamn we like !

- vårkläder - I ♥ IT

- hm - har riktigt snygga kläder faktiskt :)

- hästar - kan inte förklara men ni som har hästar fattar, obeskrivliga ♥

- känslan av att bli frisk - härligt säger jag bara !

- känslan av att vara nyduschad - yuummiie !






- att vara sjuk - suuuuger get .

- att inte träna - bara jag som känner mig tjock när man inte har tränat på ett tag...?

- att vara fett shoppingsugen men inte har några pengar - såå störande :(:(

- när man inte hittar nått godis hemma - haha tjockis .. (a)

- att sakna någon - you know what i mean






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0