summer ...?

tjeena :)
som ni ser så bytte jag design förrut för jag tröttna totalt på den gamla, (a) så om någon med lite skillz vill fixa en ny så är det bara att säga till ! ;)
ska försöka fräääsha upp bloggen lite, den är förjävla tråkig just nu !
så ska sitta & fundera på detta idag tänkte jag när jag ändå ligger hemma & sjukar mig :)
det är iaf skönt att vara hemma ist för bortrest när man är sjuk, det suger sten !
men ahja, ska iaf försöka piffa till bloggen lite så om ni har något förslag av vad ni vill läsa om osånt så tell mee !
nu ska jag återgå till att knarka iprem, kolla film & kaaanske fixa en smoothie (Y)

have fun !


btw , Amelie vad önskar du dig i födelsedagspresent !? :O
& när kan vi ses !?!? ♥













give me ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0