vi är flickorna som busar med pojkarna

waaaaaaaow , det va fanemig vår idag ! ♥♥
bara jag som blir på topphumör när det är sånt här väder ? tror inte det faktiskt ! ;)
dagen spenderades med olivia, reeeally naajz :):):):)
det vart år sen vi träffades så det va bara mysigt !
just nu sitter jag med mamma i soffan och softar & har fått något i ögat som gör ont som satan och jag får inte bort det !:O
finns seriöst inge mer irriterande !
men nu ska jag återgå till Bridget Jones Dagbok, en grym film som jag bara älskar !
för er som inte har sett den ni måste se den !:=)
men ahjaa, puss på er sweeties !:*



bjuder på en bild från london, jag & nora i en weird spegel !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0