bad hair day

there's a million other girls that would do it just like u, look as innocent as possible to get to who they want

haaallååå däär :)
har inte mkt att skriva , men uppdaterar ändå , haha intressant stoooory ! :D
match snaaart mot lilla edet/hjärtum/inland, vafan är inland ?! ;o gått och funderat på det hela dagen ._.
iaf, ska vinna den osen sååå får vi se vad som händer :)
är ju trotsallt fredag♥
men det är fredagen den 13de !! :o  har dock inte fått nån otur än så jag kanske klarar mig ? hoppas !
hahaha btw måste berätta en aaaskul grej som min  syrra berätta för mig ;
hon hade vart med en kompis häromdagen så hade dom gått till träningen och då hade det tydligen kommit en naken tjej springandes på skolan som skrek !
hahahah fan va jag flabba när hon berätta det elr !
men måste kila nu ^^ hahah kila (a) ahja, måste dra iaf , önska mig enn lyckospark elr vad man säger :D
pusshej ! ♥
sccchhhhhteeeekkaaaarrnnn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0