dator någon?

har fanemig leeevt framför datorn idag, inte bra nånstans ! :o
borde ta tag i att städa rummet, göra den dära matteläxan som helt plötsligt dök upp från ingenstans & kanske gå ut en sväng men orkar inte (a)
jag är fett sugen på att cykla av nån andledning ?! cykla är fett trist enligt mig men är ändå sugen påt ;o kanske tar mig en cykeltur senare ^^
igår vart det btw exakt en månad tills vi slutar skolan, sjuuukt ! ♥♥♥♥
h ä r l i g t v ä r r e !
nääämen måste slita mig från datorn nu & röra på fläsket mitt ;s
börjar med att städa (y)
tjaaee dåååe ! :)
ni får dagens outfit lite senare ikväll tror jag !


and the rest of you run for your life
im in for the pain
the pain
run with your friends made by lies
you made me insane
insane

Kommentarer
Postat av: Felix !

and the rest of you run for your life

im in for the pain

the pain

run with your friends made by lies

you made me insane

insane



Nomy - Die maggots die <3

2011-05-16 @ 21:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0