don't fell tears for boys who doesn't deserve them

rubriken = min peppsägning till syster, so true :)
ingen uppdatering i helgen för att jag har inte vart hemma. så nu får ni hela helgen i ett inlägg, tjoho ! :D
lördag: klockan 11 drog jag på första seriematchen som spelades på A-plan i sjuntorp , 2-2 mot skepplanda, mycket bra spelat laget ! :)
sen hem snabbt för att käka och fixa sig lite för att åka till olivia och sova där. vi drog till valborgsbrasan osånt på sjuntorpsvallen, men det va pretty drygt där så jag, olivia drog till louise där sanna var oxå :)
sen så skulle vi gå till danne där lukas, moa, jacob, boban & julia var men först fixa vi en surprise , vi tog på oss det fulaste/omatchande vi kunde hitta och drog iväg till danne ;)
när vi väl kom in så dog alla av skratt för jag lovar, vi såg helt sjuka ut ! xD
sen såg vi på film , lesbian vapire killer, som visade sig va värsta läskiga filmen, fast den hade världens cpreplik !:O
& så snacka vi endel, och louise tvinga med mig ner i dannes källare för att hämta en ny film, & danne skrämde mig där (fast att det inte va meningen) & jag höll helt seriöst på att skita ner mig ! ._.''
sen sov jag hos olivia, mysmysmys !

söndag: vaknade upp hos olivia , sov länge (a) sen låg vi bara hela dagen och dega i soffan , kalla oss slöa men fan va gött det va ;)
skulle egentligen dratt upp till överby och träffa ngra men vi missa bussen så vi sket it :P (a)
sen när jag kom hem red jag med ina, riktigt mys ! :D
det va min helg, ttyvärr inga bilder :(
men jajajajajaj, jag ska fixa kameran fort som fan !
hur va eran valborg ? ¨
hoppas att den va lika grym som min :D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0