don't you let me go tonight

ååååååååååh jag är så sjukt sugen på glass !!!
& jag vet att vi har det hemma men jag orkar inte gå hem från nora, det är bara typ 100 meter men ändå, :O
idag äre slappdag som gäller för har huvudvärk och känner mig allmänt seg .. tänker inte ens rida, då äre illa alltså !
men dagens motion fick jag iaf på idrotten då vi skulle springa/gå 5 km -.-'
springa & gå långa sträckor är något av det värsta jag vet så det uppskattades inte direkt ..!
men jag powerwalkade med johanna och det va helt sjukt jobbigt faktiskt för hela tiden gick hon öka öka öka öka ella ! hahah, såg förjävla roligt ut ;)
på tal om ingenting känner jag att jag verkligen måste till staden & uppdatera min garderov alltså !
nån som är sugen bara att säga till ! :):)
har inte mkt mer att skriva sååå , vi hörs ikväll ithink :)
pusshej ! ♥


Kommentarer
Postat av: rebecka

kan inte vi dra till överby någon daaag? :)))♥

2011-05-02 @ 20:40:01
URL: http://whitewhales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0