high on life

hey there ! :D
kom nyss in från att ha kört lite fotboll i trädgården med pappa, blir kanske kanske träning på onsdag ! ♥
sjukt chill dag i skolan, sluta 1 och blev hemkörd av mormor ;)
har vart helt high on life hela dagen & bara mått allmänt bra, sagt allmänt random grejer & gjort allmänna cpsaker.
som t.ex imorses fick jag ett sms av danne som det stod: ehh va ? i och va tvungen att kolla vad jag hade skrivit, och då hade jag skickat ett sms i sömnen och bara skrivit in massa bokstäver och skickat, och jag kmr inte ens ihåg att jag har gjort det, haha sjukt fail ! :o
haha, tuff brud, & en aning mobilberoende kanske ? ^^
ahja, ska hoppa in i duschen nu & sen blire gooo & nyttig fruktsallad !
pusshej ♥
vad jag köpte i lördags :
+ ett linne som jag inte hittar just nu (a)
outfiten jag hade i lördags :




tröja: gina tricot (?)
linne: lager 157
jeans: london

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0