jag kommer , jag kommer , jag är nästan där

tjo bloggen :)
som ni kanske märker är bloggpausen över, (fick ett ryck, hehe) men iaf, im back on track !
kom nyss hem från match mot tfk, vi vann med 1-0 & spela grymt bra :D
drog dock till mitt knä elr nått sånt typ 3 ggr så nu gör det svinont men det e sånt man tar ;)
påtal om ingenting alls så har jag haft helt sjukt sämst koll idag ?!
haha, trodde först att det va lördag, osen när klockan va 18.30 vart jag helt säker på att den va 1 så blev värsta förvånad :o
men det är söndag & i det är en av veckans segaste dagar men nu äre så att vi är lediga imorrn så nu äre chill ändå !
imorrn ska jag förmodligen dra till stan med nora först osen kanske träffa olivia :)
ska nu dra mig ner & söka i köket efter något sött !
pusshej ♥
dagens väder - åååååååhhhhh hit med sommarlovet nu va ?!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0