kom igen br0, can u feel the flow ?

heeellluu ! :)
hihi bravo uppdatering , men ärsh care. btw, så har blogg.se typ cpat som fen så ett inlägg som jag skrev igår har inte publicerats -.- men jajjjajajaa :)
får dra igenom helgen dååååra :
fredag: jag drog då inte till turbin utan stanna hemma med massa gott folk, vi kolla nån film som va fett lääskig :s men ahja, det är bara kul ändå att skrämma upp (a)
lördag: öööh, vafan gjorde jag i lördags ?! just det, elin & hennes familj va här på typ middag & innan det softa jag på noras altan ! :D
söndag: bara jag allmänt chilla hemma, försökte lära mig att trixa med bollen :p det är mitt sommarmål typ, att kunna trixa med bollen till höst, bara att kämpa på ! ;) osen vart det match mot tfk  , vi vann med 1-0♥
drog dock till mitt knä så nu gör det svinont :/ men det e sånt man tar hehhehe ! ^^
måndag: va jag inte i skolan, känn på den ni ! ;) nää, vi hade studiedag så jag va med nora och sola utooomhus &  götta oss osen drog hon, jag och felix in till stan där jabg köpte ett par solglasögon & en dream matte mousse <- hhehee fett namn elr vad ?! ;)
drar mig ut i soooolen & schteker ! ♥
E NI MÄE JA0 ?!
IN THE CLUB JA0 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0