lite speciella detaljer i mitt rum

tjo där !
tänkte visa lite små & speciella detaljer som finns i mitt rum ! :)
i mitt fönster har jag 5 stenar från olika ställen som har lite olika minnen med sig :)







på min bokhylla har jag texten ''ella'' i sånna barnbokstäver typ & så har jag satt upp en ponduspåse helt random (a)





på min sänglampa sitter det en liten koala sak som jag fick av min mormor & morfar när dom hade vart i australien, ingen aning varför jag satte den på lampan men där sitter den iaf !





på min garderov sitter det massor med typ prislappar från london, min första rosett med sunlight, biljett från greenday, åkkort från london och lite sånt som är speciellt ♥

det vart lite sånna kul & speciella detaljer som jag bara har i mitt rum utan någon andledning, tycker bara om att ha dom där ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0