lördag = tjockedag

heeyyy there ! :)
lördagen har hitills varit s e g , vart hos en läkare och kollat mitt knä som är helt cp efter att jag har dratt till det 4 ggr på 2 matcher :s  det va typ en muskel elr nått ledband elr nått på yttersidan av knäet som hade typ tryckts ihop elr nått så får inte träna eller rida på 1 vecka ... kul ... -.-'
men iaf, ikväll blire nog att dra & grilla med lite kul folk trorja :)
men ahja, orkar inte sitta vid datorn längre så ni får ha det så länge ! :D
pusshej ♥
jag idag :
t-shirt - london (ZARA)
jeans: gina tricot

Kommentarer
Postat av: rebecka

näääep, det blev hemmakväll med mig ist ;)<3

2011-05-15 @ 01:30:50
URL: http://whitewhales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0