you can keep it forever dear ♥

oooouuuupssii, måste sluta lova saker ! :D
synd för er att min kamera är död & borta , vet inte vart julia la den !! :O
jajaja, blir ett snabbt kvällsinlägg för ska snart krypa ner i sängen tänkte jag, trött som fen.
idag så va rebecka här & vi hade det sjukt kul som alltid ! ♥
vi träna på att stå på min balansplatta, laga makaroner, va ute hos sunni & hon va så snäll och började fixa till min blogg, hon ska även fixa en design till mig ! :)
massa gott tjejsnack blev det oxå, älskar dig hörru ! ♥
orkar inte skriva mer nu så, pussgodnatt !




stöd ella och louises kampanj mot sjukt osociala människor !
vi vet alla hur irriterande det är ! ;)

Kommentarer
Postat av: Louise

Hahahahaahah , lämna ett bidrag i ellas postlåda ! ;)

2011-05-24 @ 11:57:41
URL: http://Lollofisen.bloggplatsen.se
Postat av: rebecka

puss, älskar dig med !♥ (balansplatta i våra hjärtan ;) )

2011-05-24 @ 19:27:36
URL: http://whitewhales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0