Sometimes i get a good feeling yeah

Tjao
Kom hem från Danne för nån timma sen och drog jag direkt ut till stallet och fixa där. Fick även tillbaka mitt NO prov idag, det gick helt okej bra faktiskt, är rätt så nöjd.
Iaf, imorgon ska jag göra massa matte som jag ligger efter med, euk.... Hatar matte. Verkligen.
Haha, jaa det var väl det, mycket intresse osånt.
Kmr ha en rätt full vecka denna veckan så kan hända att bloggningen inte är så bra men ni får leva med det så blir det bättre nästa vecka ! :)

Puss !
ph: arkivet , bildbrist

Kommentarer
Postat av: Josefina

Saknar ditt blondie & mitt för den delen.

No fence men det var mer oss tycker jag :)

älskar dig mitt hjäärtegull

2011-11-08 @ 16:41:49
URL: http://josefinaoskarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0