,

Hej här kommer en raige.
Ville bara skriva om attentionwhores, för jag stör mig så sjukt mycket på sådana människor.
Sånna som gör precis allt för att få den minsta uppmärksamhet från andra, kanske tillochmed går så långt att dom bråkar och sårar sina vänner.
Jag tycker bara att dom här människorna är sjukt patetiska. Det är inte rätt nånstans att försöka skaffa uppmärksamhet, få medlidande m.m genom att t.ex säga att man mår sååå dåligt och snart inte klarar av livet mer.
Det är inte okej någon fucking stans !!
Folk blir fan oroliga påriktigt, fattar ni inte det ?! Man kan inte slänga ur sig sånna saker hur som helst för folk tror på det. Man blir orolig om ens vän berättar att dom inte mår bra och jag lovar att paniken kommer om ens kompis säger att dom inte vill leva längre.
Det är riktigt jävla allvarligt och man kan inte använda det bara för att få folk att "se" en.
Och ni borde la ändå fatta att tillslut kommer ingen bry sig längre. Alla kommer se hur falskt det är och inte orka längre. Det kommer bli så. Så jag förstår verkligen inte varför ni håller på såhär för det kommer inte hålla länge det kan jag lova.
Och om det nu skulle va så att ni faktiskt inte mådde så bra, varför i helvete ska halva världen veta det ?
Det räcker väll om dina närmaste vet ? Måste hela jävla staden veta hur illa du mår ?
Vafan är grejen med det ? Är det verkligen så allvarligt om ni är beredda att skriva det på himmelen ?
För vet ni, i slutet är det era närmaste vänner som lämnar er. Det kommer hela tiden komma vänner som ni kanske känner lite som bryr sig och vill veta och "finns" där.
Men era riktiga vänner kommer se igenom erat spel.
Så bara lägg ner, snälla.

Kommentarer
Postat av: louise

det är så jäkla dumt!

folk som faktiskt mått så jävla dåligt och säger det öppet blir kallade för uppmärksamhets horor.

meningen "jag mår så jävla dålig och mitt liv är kasst" har blivit så jävla utnyttjad! TYCK SYND OM DE SOM FAKTISKT MÅR DÅLIGT!

2011-10-06 @ 20:52:32
URL: http://louiselonns.blogg.se/
Postat av: rebecka

sjukt sant.

2011-10-06 @ 21:58:05
URL: http://whitewhales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0