.

Har du

Folköl i kylen : Nähäedu
Något husdjur : 2 katter, 1 häst, 5 kaniner.
Någon favoriträtt : Typ allt med pasta hähä.
Någon flick/pojkvän : Yesbox ♥
Puder på dig : Inte nu, men brukar ha.
Några framtidsplaner : Har endel sjuka saker jao.
Någon sjukdom : Nä.
Gymkort : Nix.
Några kärleksproblem : Typ att jag saknar min pojkvän... om det räknas som ett problem.. (a)
En homosexuell kompis : Nä, men hade vart coolt att ha en.
Duschat idag : Yep.
Någon kompis som snarkar : Haha ohja !
Någon vän som spelar i ett band : Japp
Några mvg:n : Fick ju mitt kära A på engelskan höhö.
Någon som förstår dig : Ah.
Tuff kompis som kan försvara dig : Som om jag behöver det ! ;) (Har endel biffkompisar jaa...(a) )
Något beroende : Socker.
Fikat idag : Haha hell yes.
Nagellack : nä.
Någon vän som bor i ett annat land : Ja.
VEM
Avskyr du : Endel, men inte så många faktiskt.
Hånar du : Håna ? Vad är det för ord eller, hahahah ! 
Delar du mest minnen med : Många. 
Längtar du mest efter : Endel. 
Stör du dig på : En hel del + sexorna ;)
Gosar du med : Daaaniel ! :D 
Lagar mat : Mamma , pappa, Julia.
Diskar : Diskmaskinen.
Tror att den är någon : Många.

VILKEN /VEM
Tidning läser du : Ingen. 
Buss åker du oftast : Den blåa. 
Frisyr har du : En tofs.
Dag fyller du år : 4 Februari 
Årstid föredrar du : Sommar !! 
Stad är du uppväxt i : Haha , öh stad...? ;)

Kysste du senast: Danne ♥

Pratade du senast med på facebook: Olivia
Saknar du ifrån i sommras: Inka !

 

VAD
Gör du nu :
Dunkar musik. 
Gör dig till en bra människa : Min underbarhet , helt klart. Haha
Gör dig till en dålig människa : Ibland gör jag inte mina läxor hihi , busigt endå. 
Vill du arbeta med : Typ grafisk design eller nått sånt. 
Är roligast just nu : Min kära dator ♥ 
Har du på dig nu : Tights och en go stickad tröja. 
Har du för smink idag : Inget.
Äger du för skor : Olika. 
Har du för storlek i skor : 39. 
Läser du för bok : No boken ♥♥♥♥♥♥

Ska du göra nu : Teknik läxa.

 

 


Kommentarer
Postat av: inka

saknar dig massor going !

2011-10-09 @ 19:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0