It's friday friday gotta get down on friday ! ♥

Tja
Som rubriken säger är det fredag nu äntligen !! (för er som inte visste det då alltså....)
Har haft en riktigt jävla go dag i skolan och den roligaste bildlektionen på länge.
Ska fixa lite käk nu, sen ta stallet och sen ikväll drar jag förmodligen till sjuntorp :)
Vi hörs igen senare !
Måste bara visa denna sjuka låten, så bra ♥
Jag e supersmart
Slösar inte med min tid
Försöker alltid tänka klart
Jag e supercool
Och jag gör min egen grej
Så snälla kan du flytta dig

Om du trampar på min tå
När vi är fler än två
Spelar King Kong med ditt gäng
Är du helt bäng

I´m Supergirl - jag behöver inte dig
I´m Supergirl - jag behöver inte dig
Men om du vill va med mig
Sätt igång och ändra dig
Sluta upp och va så loj
Dags att bli en Superboy

Du är sockersöt
Men det betyder ingenting
Du beter dig som ett nöt
Jag e underbar
Och om du nånsin fattar det
Sms:a får vi se

Om du trampar på min tå
När vi är fler än två
Spelar King Kong med ditt gäng
Är du helt bäng

I´m Supergirl - jag behöver inte dig
I´m Supergirl - jag behöver inte dig
Men om du vill va med mig
Sätt igång och ändra dig
Sluta upp och va så loj
Dags att bli en Superboy

Om du trampar på min tå
När vi är fler än två
Spelar King Kong med ditt gäng
Är du helt bäng

I´m Supergirl
I´m Supergirl

I´m Supergirl - jag behöver inte dig
I´m Supergirl - jag behöver inte dig
Men om du vill va med mig
Sätt igång och ändra dig
Sluta upp och va så loj
Dags att bli en Superboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0