Fuck you i'm a shark.

Hellou folks
Kom hem från Olivia för någon timma sen och sitter nu och bara myser. Haft en go dag med brudsen, vi kolla A-lagets match och hamnade sedan på min bildlärares konst atelje .. ? Haha !
Resten av helgen ser ut att bli sånhär, imorgon är det gudstjänst och match som gäller och sen på Måndag träffa Josefina, William och Danne och kanske åka upp och ta hål i öronen (eftersom det inte blev av i Torsdags)
Ska försöka hinna ta bilder på det jag köpte häromdagen, får se när jag hinner.
Kanske kommer mera uppdatering ikväll eftersom jag taggar hemmakväll ;) Skall försöka hitta sims oxå så jag har nått att göra !
Puss !
ph: det goaste gänget on earth (+ några till som inte är med på denna bilden) , älskar er så mycket ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0