Svar på frågestund

Gillar du att ta folk på rumpan? ;)
Speciellt min.... ;) <3 <3

Svar: Att jag gör! Din rumpa är underbar lollo ! ;)

Varför är du så underbar?

Svar: Hm , född sån antar jag... It's hard to be awesome but iguess someone haft to do it :)

Vilket är ditt favoritplagg?

Svar: Det är nog antingen min gråa stickade tröja från Bikbok eller mina bruna byxor med gulddragkedja & min vinterjacka ♥

Hur många par skor har du?

Svar: Jag vet inte riktigt, inte så många iaf.

Vilken kändis skulle du vilja se ut som?

Svar: Selena Gomez eller Audrina.

Om du fick välja en person att ta med till ett stort vitt rum utan kanter vem skulle du tagit med då?

Svar: Amelie

Saknar du mig mest av allt?

Svar: Haha jaaa , det gör jag sötnos !

Stockholm eller Göteborg?

Svar: Göteborg.

Om du fick välja mellan systemkamera och iphone, vad hade du tagit?

Svar: Systemkamera, jag hade antagligen gjort sönder iphonen direkt ..

Bästa kärlekstips?

Svar: Jag vet inte riktigt men jag tror på att vara sig själv, prata mycket, ge komplimanger osv :)

Skulle du kunna färga håret brunt?

Svar: Jag vet inte, tror inte jag hade passat så bra i det..

Vilket gymnasie tänker du gå?

Svar: Jag vet faktiskt inte.. Har inte så bra koll på vad det finns osånt. 

Hur ofta sjunger du?

Svar: Heeeela tiden !

Vad är du rädd för?

Svar: Är enormt rädd för höjder, trånga utrymmen och mörker !

Vad gör dig glad/ledsen?

Svar: Jag blir glad av att få vara med mina vänner, när jag spelar fotboll och rider och när jag vaknar upp på morgen och vet att jag har en hel dag ledighet. Även när vintern över går till vår blir jag alltid super glad.
Jag blir inte så ofta ledsen, det är nog när jag bråkat med någon som betyder mycket, när jag failar på en match eller när jag hör någon låt som får fram minnen.

Vad är det bästa/sämsta med din personlighet?

Svar: Bästa: Mitt sinne för humor och att jag har lätt för att skratta tror jag. Och att jag inte är långsint av mig. Sämsta: Att jag nästan aldrig blir nöjd med nått jag gör och ställer ganska höga krav på mig själv.

Tycker du det är roligt att spela med oss?

Svar: Ja det tycker jag ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0