Tankar om facebook

Nu låter jag lite smånördig men tänkte skriva vad jag tycker om facebook.
För det första: Varför gör dom massa ändringar hela tiden ? Ingen gillar ju dom inte ändå så...
Och sen, är det bara jag eller börjar föräldrar och vuxna människor blanda sig in i fb världen mer och mer ?
Nu kan man nästan inte skriva ett inlägg utan någon vuxen som konmmenterar, jag chattar med min farsa på fb och någon gång har någon tillochmed blivit faceraped av sin förälder ?
Haha väldigt cp tycker jag. Menar, tror dom att dom är tuffa när dom lärt sig kommentera ?
Det är kul någon gång ibland osånt men det börjar bli lite väl mycket ?
Eller är det bara jag ? :)

Haha, var iaf tvungen att skriva detta för satt och fundera på detta höhö (a)

See u !


Kommentarer
Postat av: rebecka

sv: haha aw, tack ! :D men ella du har sjukt snygg kropp! :o ♥

2011-09-25 @ 13:21:21
URL: http://whitewhales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0