DAG 01 - OM MIG

Mitt fullständiga namn är Ella Antonia Lundgren. Jag bor i det glamourösa Upphärad med min familj. Vill dock inte bo här och längtar härifrån nått galet men trivs ändå då jag har dom grymmaste vännerna man kan önska sig.
Äger en hel del djur, blandannat min häst Sunlight. Förutom att rida så tränar jag fotboll 2-4 gånger i veckan.
Går i 8A och pluggar på.
Jag är rejält klumpig av mig och det går inte en dag utan att jag ramlar/tappar nått/slår till nån/slår i mig överallt/gör sönder saker osv. Är också glömsk och sjukt dålig på att passa tider.

Är för det mesta på bra humör, skrattar mycket. Jag är ganska blyg av mig när jag träffar nya folk men inte annars.

Jag hatar att gråta inför folk.
Åka hiss, höga höjder, matte och magsjuka är det värsta jag vet. Jag är livrädd för ormar och mörker.

Jag älskar sommaren.
Mina vänner betyder allt för mig och skulle inte bytt ut dom mot något i hela världen.

Jag hatar att erkänna det men jag är datanewb och sitter vid datorn för många timmar och dagen.
Är även extremt lat av mig.

Läser nästan hela tiden och kan utan problem sitta i en hel dag med en bok som jag tycker är bra.

Jag har riktigt dåligt bordskick och har haft i alla år. Har också en vana att prata väldigt högt , speciellt när jag berättar saker och använder ofta händer, armar, ben, miner osv för att förstärka mina historier.
''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0