DAG 03 - MINA FÖRÄLDRAR

Min mamma heter Malin och min pappa heter Ulf.
Mamma jobbar som förskolelärare och pappa är musiker.

Jag har nog närmast relation med mamma. Vi delar intresset hästar och är tillsammans i stallet typ varje dag. Mamma är the most awesome på alla sätt och hon hjälper mig mycket med allt möjligt och finns alltid där. Hon är the perfect mami ♥

Pappa är tränare för mitt fotbollslag och hjälper mig mycket med det. Han har spelat för ÖIS som ung och några fler lag ithink. Han var målvakt. Han har alltid solbrillor no matter what och är la rätt schtekig av sig.
Jag står min pappa nära oxå och vi pratar om mycket vi med. Han har en sjukt go humor , dock kan jag inte göra eller säga en ända grej så retas han som fan.

Jag och mina föräldrar bråkar nästan aldrig vilket är skönt.
Har ingen bild tyvärr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0