DAG 05 - MIN BÄSTA VÄN




Jag har många vänner som står mig asnära, men mina allra närmaste är dessa,

Amelie: Amelie är den jag träffar mest. Vi kan spendera flera dygn tillsammans utan att tröttna på varandra. Vi har samma humor, samma IQ och samma smak när det mesta. Med henne gör jag alla dom galna sakerna som man inte gör med nån annan. Jag tvekar inte att berätta något för henne och hon vet allt om mig. Vi är som ett gift gammalt par eller något liknande. Hon är världsbäst på alla sätt ♥

Rebecka: Vi har varit vänner sen hon flyttade till Upphärad när vi gick i fyran eller trean. Hon är en av dom absolut roligaste människorna jag vet och jag har aldrig tråkigt med henne. Vi är väldigt lika och ändå sjukt olika och passar väldigt bra om man säger så. Hon är så underbar så det finns inte ♥

Josefina: Josie och jag har varit bästisar sen 0:an. Vi kan allt om varandra, vet hur vi mår, vilket humör vi är på bara genom att titta på varann. När vi är hittar vi alltid på galna saker och jag har så många härliga minnen. Trots många bråk så har vi ändå fof varandra och det är jag asglad över. Hon är grym ! ♥

Olivia: Är en brud som jag verkligen gillar att umgås med. Vi delar samma intressen och jag har alltid roligt med henne. Hon har en förmåga att alltid få mig glad nomatterwhat. Hon är en av dom sjukaste personerna jag känner och så jävla go så det är sjukt. Vi har inte varit vänner så himla länge, men hon är ändå en av dom som betyder mest för mig ♥

Linn/Sanna/Julia/Louise: Dom här tjejerna betyder så jäkla mycket för mig. Dom är helt klart sånna brudar som alla borde känna för dom är verkligen det goaste gänget som finns. Dom finns alltid där, har sån sjuk humor, och jävligt snygga är dom och jag hoppas verkligen att vi är vänner hela livet ut ♥

Oscar/Adam: Även om jag inte pratar om allt med dom här två killarna så har dom varit mina vänner så länge jag levt. Adam har jag känt sen vi låg i vaggor och Oscar sen jag var 5. Dom är mina absolut närmaste killkompisar och två helt sjukt sköna killar. Snygga dessutom ;) 
Dom är sig själv och man kan inte annat än att tycka om dom ♥





















Kommentarer
Postat av: Irma

cheeeeeeecka in och var med på veckans blogg !:)

2012-01-09 @ 20:01:34
URL: http://irmamalm.blogg.se/
Postat av: Josefina

älskar dig <3

2012-01-09 @ 20:28:27
URL: http://josefinaoskarsson.blogg.se/
Postat av: rebecka

everything back to you bby, du är bäst. älskar dig!♥

2012-01-10 @ 16:41:07
URL: http://whitewhales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0