DAG 08 - MINA SYSKON

Jag har två systrar, Julia och Nelly.
Julia är 13 och hon ser ungefär ut precis som mig fast lite annourlunda haha. Hon och jag står väldigt nära varandra då vi vuxit upp tillsammans och helt enkelt vart med varann varje dag.
Hon är den snällaste personen jag känner och hon vill alltid väl. Dock kan hon vara väldigt irriterande ibland så man bara vill slå sönder henne.
Hon älskar barn och kan hålla på att leka med dom i flera timmar.
Hon är trummis och en riktigt bra sådan !
Nelly är 6 år och skitsöt. Hon är oxå aslik mig.
Hon är bossig, irriterande och bortskämd men ändå helt sjukt rolig, gosig, och helt galen.
Hon är precis som jag och Julia into sports och har redan spelat både tennis och fotboll och börjat i konståkning.

Julia och Nelly har en bättre relation till varann än jag och Nelly då jag inte gillar att leka med barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0