DAG 12 - MITT FAVORITMINNE

Oj, jag har så sjukt många minnen med så många personer, men två av mina absolutafavoritminnen är från när jag var i London och sommaren 2010.
Den sommar var så underbar på alla sätt, allt var så jävla perfekt hela tiden och det var nog den bästa sommaren i mitt liv hitills tror jag.
Det enda jag gjorde var rida, bada och sola. Inga problem, passade ingen tid, höll inte koll på nånting och det var så jäkla gött.
London var speciellt som tusan. För det första åkte jag dit med en av mina bästa vänner, Nora, och för det andra är den staden typ som gjord för mig. Har nästan aldrig trivs så bra på nått ställe än vad jag gjorde där.
Det var en sjuk upplevelse även om jag bara var där över en helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0